Klantenservice

    1. Kan iemand zien wat ik heb besteld?

De naam Condoom Anoniem ontstond omdat al onze zendingen anoniem zijn: op onze post staat dus géén logo, géén bedrijfsnaam, géén reclame. Er is niets op de envelop of het doosje waaraan je kunt zien dat je bij ons hebt besteld of wat er in zit. Want dat gaat niemand iets aan, toch? Meer weten? Hoe zien onze pakjes er uit?

   2. Wat komt er op mijn bankafschrift te staan?

Bij geen enkele betaalmethode komt er informatie op je bankafschrift waaraan je kunt zien dat je hebt besteld bij Condoom Anoniem. Dus ook op je afschrift zijn we anoniem! Je kunt je bestelling bij ons ook betalen door met een telefoon naar een speciaal betaalnummer te bellen, of je kunt betalen met PaySafeCard. Dan komt er helemaal geen afschrijving op je bankafschrift te staan!

    3. Mijn bestelling is nog niet bezorgd. Wat nu?

Hoewel we postbedrijven betalen om onze zendingen de volgende werkdag te bezorgen, kan het soms gebeuren dat post vertraagd raakt in de sortering of de bezorging. We sturen je bericht zodra we je bestelling verzenden. Mocht het niet de volgende dag bezorgd worden dan kan er sprake zijn van vertraging bij de bezorgdiensten. We vragen je dan nog enkele dagen af te wachten, maar neem daarna zeker even contact met ons op!

    4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Over het algemeen geldt: op werkdagen besteld én betaald voor 17:45 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden en normaal de volgende dag bezorgd. Kies je voor gratis verzending, dan verzenden we met brievenbuspost (zonder standaard Track&Trace) als het door de brievenbus past, en met pakketpost (met standaard Track&Trace) als het niet door de brievenbus past. 
Wil je persé Track&Trace? Dan kun je dit kiezen als je je bestelling plaatst.