• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzending en retourneren

Informatie over verzenden en retourneren:

  • Gratis verzending
  • Echt anoniem?
  • Hoe wordt het verpakt?
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Ik wil afhalen bij een Afhaalpunt
  • Retourbeleid

Gratis verzending

Om zo goedkoop mogelijk te zijn bieden we je altijd gratis verzending aan! 

Buiten Nederland en België moeten we wel verzendkosten rekenen. Voor extra bezorgservices zoals levering bij een Afhaallocatie of Track & Trace kunnen we wel een kleine bijdrage in de extra verzendkosten vragen. De keuzes en kosten zie je bij het plaatsen van je bestelling. 

Altijd anoniem. Niemand ziet wat je besteld hebt.

Geen bedrijfsnaam en geen logo's: niemand ziet dat de zending van Condoom-Anoniem komt en ook niet wat er in de zending zit. 

Anoniem condooms bestellen  anoniem pakketje

 

Hoe wordt het verpakt?

Afhankelijk van wat je bestelt gebruiken we stevige enveloppen met bubbeltjesfolie aan de binnenkant (ter bescherming en zodat je niet kunt voelen wat er in zit), of brievenbusdoosjes, of een doosje voor pakketpost. Altijd anoniem. Er staat nooit een bedrijfsnaam of logo op.

Bij de meeste producten staat de standaard verzendwijze vermeld (brievenbuspost of pakketpost).

  • Brievenbuspost (gratis!) als je bestelling door de brievenbus past. Doosjes die niet passen vouwen/drukken we voorzichtig plat. Handig: je hoeft dan niet thuis te zijn voor een pakketbezorger of je pakje bij je buren op te halen! Tevens dragen we hiermee bij aan een duurzaam milieu want er hoeven geen vervuilende bestelbusjes door je straat te rijden om pakjes te bezorgen.
  • Pakketpost (gratis!) als je bestelling niet door de brievenbus past. Ook als er ten minste één product in je bestelling zit dat niet door de brievenbus past.
  • Pakketpost (€ 3,95, gratis vanaf € 50) als je zelf kiest voor pakketpost met track&trace, en/of als je je bestelling niet thuis wilt ontvangen, maar liever ophaalt bij een PostNL of Bpost afhaalpunt of pakketautomaat. 

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

We betalen PostNL voor 24-uurs service voor zendingen binnen Nederland. We verzenden alle bestellingen op werkdagen tot 17:45 uur, zodat je het meestal de volgende dag in huis hebt. Zendingen naar België worden standaard verzonden met Bpost: zij bezorgen brievenbuspost binnen 3 werkdagen en pakketpost de volgende werkdag. Meer informatie over Hoe snel ontvang ik mijn bestelling of neem contact met ons op. 

Liever niet thuis, maar ophalen bij een PostNL of Bpost afhaalpunt?

Als je kiest voor een PostNL Afhaalpunt dan verzenden we je bestelling als traceerbaar en anoniem pakket rechtstreeks naar de afhaallocatie of pakketautomaat van jouw keuze. Je kunt het vanaf de volgende dag afhalen wanneer het jou uit komt (binnen 7 dagen!). De afhaallocatie weet niet dat wij de afzender zijn of wat er in je pakket zit. Bij het plaatsen van je bestelling kun je een afhaallocatie kiezen (afhaallocaties worden getoond op basis van de postcode die je hebt ingevoerd).

Geen verzendbevestiging ontvangen?

Zodra we jouw bestelling hebben ingepakt ontvang je op het opgegeven mailadres een verzendbevestiging. Dit is hetzelfde mailadres als waar je direct na het plaatsen van de bestelling de orderbevestiging op ontvangt. Heb je deze niet ontvangen; check dan even je Spam. Bij de meeste providers gaat het goed maar bij hotmailadressen horen we helaas regelmatig dat onze mails automatisch naar de 'ongewenste berichten' gaan. 

Retourbeleid

De wettelijke termijn voor retourneren is 14 dagen, maar wij doen niet moeilijk als je later besluit dat je iets terug wilt sturen. Meer informatie over retourneren. 

Niet thuis?

Bij brievenbuszendingen houden we ons aan de maximale afmetingen voor brievenbuspost. PostNL schrijft voor dat een brievenbusopening ten minste 26,5 cm x 3,2 cm dient te zijn. Past je bestelling niet door je brievenbus dan kan de bezorger aanbellen, het retour sturen, of het later opnieuw laten aanbieden door de pakketbezorger. Wij hebben hierop geen invloed. 
Als je pakket niet bezorgd kan worden, dan kan de bezorger het bij buren bezorgen en een bericht achter laten. Ook kan de volgende werkdag een tweede afleverpoging gedaan worden, daarna gaat je pakket naar een afhaalpunt. Een pakket niet afhalen ontslaat je niet van je betaalverplichting indien je voor achteraf betalen hebt gekozen. 

Vragen? Snel antwoord!

Stel je vraag via

  • e-mail ([email protected])
  • de chatbox
  • WhatsApp: 06-1110 4004
  • Telefoon: 040-255 44 94 (9:00 - 21:00 uur)

* Om je bestelling zo snel mogelijk bezorgd te krijgen betalen we PostNL een hoger verzendtarief (voor jou als klant is het gratis!) om de 24-uurs service van PostNL te gebruiken. PostNL geeft echter nooit garantie op de bezorgduur, we hopen op je begrip mocht er onverhoopt toch vertraging optreden.