• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Condoomshop Condoom-Anoniem opnieuw Beste Webwinkel

25 maart 2010, Noordwijk – De Veldhovense condoomwebwinkel Condoom-Anoniem.nl mag zich voor het tweede jaar aaneen Beste Webwinkel in de categorie Persoonlijke Verzorging noemen. Tijdens de 9e edite van de Nationale Thuiswinkel Awards afgelopen donderdag 25 maart in Hotel Huis ter Duin, reikten Winston Gerschtanowitz en Fons van Westerloo opnieuw de Publieksprijs uit aan de initiatiefnemer van de online condoomspeciaalzaak. 
 

De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vraagt jaarlijks duizenden consumenten om webwinkels op verschillende punten te waarderen. In 2009 won Condoom-Anoniem.nl de publieksprijs dankzij hoge waarderingen voor betrouwbaarheid, discretie en snelheid. In totaal werden toen meer dan 1 miljoen stemmen uitgebracht voor de Thuiswinkel Awards.

“Voor 2010 was de uitdaging nóg groter,” verklaart Richard Spooren, oprichter en eigenaar van de webshop, “Je wilt het na het winnen van zo’n eervolle prijs natuurlijk nóg beter gaan doen. Steeds meer Nederlanders winkelen online en het Internet biedt nog zoveel mogelijkheden, dus geen enkele webwinkel is ooit helemaal klaar. Het is dus echt geweldig dat we dit jaar opnieuw de titel Beste Webwinkel mogen voeren, en dan te bedenken dat onze grootste nieuwe verbeterpunten voor de komende maanden gepland staan, die heeft dus nog niemand gezien!” 

Het aantal webwinkels blijft toenemen, ook tijdens en na de economische crisis. Steeds meer mensen zoeken hun inkomen op het Internet, dus er is steeds meer concurrentie. Spooren legt uit: “Een webwinkel is al lang niet meer iets dat je er even bij doet. Net als in de echte winkelstraat moet je onderscheidend zijn en meerwaarde bieden. Dat is hard werken, want je moet producten optimaal presenteren, veel nuttige informatie bieden en heel klantgericht zijn. Snelle en goede service is het belangrijkst, en het is fantastisch als je daarom beloond wordt met een Publieksprijs!” 

Condoom-Anoniem.nl, dat afgelopen jaar extra personeel aantrok waar andere bedrijven mensen lieten gaan, heeft dan ook niet stil gezeten. “Goede voorlichting is belangrijk en het wordt veel mensen nu ook duidelijk dat een condoom met een standaard maat zoals je in de winkel vindt niet altijd het fijnst en het veiligst is,” aldus Spooren. “Als speciaalzaak hebben we condooms daarom in meer dan 10 verschillende maten en in allerlei vormen. En ook condooms met allerlei extra variaties, zelfs met een licht verdovend middeltje om het orgasme uit te stellen zodat je wat langer door kunt gaan”. 

Het komende jaar wil Condoom-Anoniem.nl verder uitbreiden met meer producten en nog meer informatie over veilig vrijen en juist gebruik van condooms. Het netwerk van GGD’s, jongerenorganisaties, andere afnemers en leveranciers is daarbij van groot belang. Door slim en groot in te kopen probeert de ondernemer de prijzen steeds verder te verlagen. Spooren: “Naast lage prijzen is het onze doelstelling om condooms kopen zo laagdrempelig mogelijk te maken. Dus ook geen verzendkosten, zelfs niet bij één condoom. En natuurlijk anoniem en onherkenbaar verzenden. Lastige vragen van ouders en een rood hoofd in de winkel zijn dus geen reden meer om geen condooms te kopen.” 

Dit jaar waren er meer winnende webwinkels die al eerder een Thuiswinkel Award in ontvangst namen, waaronder [Bol.com, Hema, Wehkamp] . Doordat consumenten steeds creatiever worden op het Internet, weten deze ook steeds beter de kleinere speciaalzaak zoals Condoom-Anoniem.nl te vinden. De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zet zich voortdurend in voor een verdere professionele aanpak en ziet actief toe op wet- en regelgeving om veilig online kopen te waarborgen. 



Noot voor redacties 
Condoom-Anoniem.nl is een online award winning speciaalzaak voor condooms en aanverwante producten die als missie heeft kwalitatief hoogstaande producten snel, discreet en tegen kosteffectieve prijzen te leveren. Met duizenden bestellingen en klanten per jaar behoort Condoom-anoniem tot een van de webleiders op dit gebied in Nederland.

De taboe, onwetendheid en terughoudendheid waarop mensen o.a. met condooms omgaan probeert Condoom-Anoniem te doorbreken door een continue informatiestroom aan te bieden op het gebeid van seksualiteit en veilig vrijen. Daarnaast voorziet het  bedrijf  eveneens GGD's, Jongerencentra en apotheken van hun brede producten aanbod. De website van het bedrijf werd in 2009 dan ook beloond met de Publieksprijs Beste Webwinkel 2009 in de categorie 'Persoonlijke Verzorging & Levensmiddelen' bij de Nederlandse Thuiswinkel Awards van branche-organisatie Thuiswinkel.org.