Durex Flirt Battle: wie flirt er beter?

Durex Flirt Battle Flirten is leuk, opwindend en iedereen kan het doen... De Durex Flirt Battle is begonnen! Maak gratis je eigen flirtbook en plaats het op je Hyves-pagina. Dan kan de strijd beginnen! Welke sekse scoort de meeste flirts? En als je hulp nodig hebt of met vragen zit kun je altijd terecht bij je FlirtCoach! Voor de dames is dat Nikki Plessen en voor de heren Sacha Visser.

Maar: het draait niet alleen om flirten, je kunt ook winnen! En in deze unieke interactieve love-campagne van Durex staan je straks meer avonturen te wachten. De flirtbattle wordt opgevolgd door de Love Match, de Love Serenade en natuurlijk wordt Valentijn niet overgeslagen! 

Win een Durex Fun Box! (beëindigd)

Bij de Flirt Battle kun je ook nog eens kans maken op de Opwindende Durex Fun Box! Want flirten is leuk, maar winnen is leuker! Op deze pagina kun je je inschrijven om kans te maken op een spannend verwenpakket! Kansen genoeg, want maar liefst elke 100e inzender wint! (de actie is inmiddels beëindigd)

Wat kun je met je eigen Durex Flirt Book?

Je Durex Flirt Book is een gratis gadget die je op je eigen Hyves-pagina plaatst. Nadat je hebt aangegeven of je met mannen, vrouwen óf met beide wilt gaan flirten, kun je kiezen met wie je wilt flirten en bepaal je je flirt-techniek. Het is de bedoeling dat je helpt er voor te zorgen dat je zoveel mogelijk flirts krijgt en dat jouw sekse aan kop blijft! 

Durex flirt book

 

Persbericht:

Jongeren zijn de ultieme cyberflirts  ;-)

Amsterdam, 18 augustus 2009 – Een ruime meerderheid van de Nederlanders flirt wel eens (72%), ruim 60% van hen flirt zelfs online. Jongeren doen dat het meest: driekwart van de flirters verstuurt verleidelijke berichtjes per e-mail, msn, Twitter, Hyves of Facebook. Dat blijkt uit onderzoek dat in opdracht van Durex is uitgevoerd onder ruim 500 Nederlanders van 18 jaar en ouder.
Daaruit komt bovendien naar voren dat mannen grotere flirts zijn dan vrouwen. Bij de mannen flirt 58% soms tot vaak. Bij de vrouwen is dit 39%. Vrouwen geven zichzelf wel een iets hoger cijfer. Zij waarderen hun flirtvaardigheden met een 6,7, terwijl de mannen zichzelf een 6,5 geven. Wie echt de beste verleiders zijn, moet de online-FlirtBattle van Durex uitwijzen. Deze strijd tussen mannen en vrouwen wordt vanaf 18 augustus 2009 uitgevochten via een flirtgadget op Hyves. Nikkie Plessen en Sascha Visser geven vandaag in Amsterdam het startsein voor de FlirtBattle.
 
Meer dan de helft van de Nederlanders die een oogje hebben op iemand, zoekt hem of haar op via een sociaal netwerk (55%). En dan is het nog maar een kleine stap om te gaan flirten. Want flirten gaat online gemakkelijker dan in het echte leven, vindt ruim de helft van de Nederlanders (55%). Het is bovendien vrij onschuldig: minder dan een kwart vindt dat online flirten met iemand anders dan je partner niet kan. Het is ook niet iets om je voor te schamen: een derde van de Nederlanders (33%) deelt hun flirtervaringen graag met vrienden of vriendinnen.
 
Flirt-do’s en –don’ts
Online flirten gebeurt vooral met emoticons. Smileys en andere symbolen staan op nummer 1 van de online-flirttop 10 (57%). Op de tweede plaats staan grappige teksten (49,5%), gevolgd door uitdagende of dubbelzinnige berichtjes (44,1%). Absoluut not done is obscure foto’s en video’s versturen (79,3%). Seksueel getinte berichten (46,8%) worden eveneens niet echt gewaardeerd.
 
Mannen de grootste flirts?
Flirten is vooral fun en spannend, vinden zowel mannen als vrouwen. Voor mannen is de spanning wel belangrijker dan voor de vrouwen. Vrouwen vinden meer dan mannen dat flirten ook zelfvertrouwen geeft. “De mannen zijn ook de beste flirters”, aldus TMF-hunk Sascha Visser. “Wij hebben veel meer lef. Online en in the real world.” Tv-babe Nikkie kan daar alleen maar om lachen: “Vrouwen zijn veel subtieler, en dat heeft veel meer effect. Mannen maken weinig indruk met hun afgezaagde openingszinnen.”
 
Flirtbook op Hyves
Wie heeft er gelijk? Sascha en Nikkie gaan dat vandaag uitvechten. Op de Amsterdamse grachten gaan zij proberen zo veel mogelijk flirts in hun bootje te krijgen. Deze FlirtBattle wordt online voortgezet op Hyves, met een speciaal flirtwidget van Durex: het Flirtbook. Dit kun je op je Hyves-pagina plaatsen om zo veel mogelijk flirts te scoren, bijvoorbeeld door naar andere Hyvers te knipogen of ze een drankje aan te bieden.  Tips en verhalen over online flirten zijn te vinden in het Flirtbook en op het platform Let’s flirt around, dat Durex vandaag lanceert.
 
Over Durex
Durex, onderdeel van SSL International, heeft al ruim 80 jaar ervaring met het maken van condooms. Als internationale marktleider op het gebied van condooms heeft Durex kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dat houdt in: verdergaan dan de internationale eisen en producten ontwikkelen die inspelen op nieuwe trends in seksueel gedrag en die het seksueel welzijn bevorderen. Kijk voor meer informatie op www.durex.nl.

 


 

Durex start FlirtBattle op Hyves tussen mannen en vrouwen

 
Start van de Durex Flirt BattleAmsterdam, 19 augustus 2009 – Tv-presentatrice Nikkie Plessen en TMF-presentator Sascha Visser geven vandaag met een botenrace op de grachten in Amsterdam het startsein voor de online FlirtBattle van Durex tussen de seksen. Via de site www.flirtaround.nl kunnen mannen en vrouwen zich opgeven voor deze online flirtwedstrijd. Sascha wist met zijn verleidingskunsten als eerste zijn boot vol met vrouwen te krijgen. Zijn tegenstandster Nikkie Plessen gooide ook fanatiek al haar charmes in de strijd, maar de tv-presentatrice kreeg haar boot toch minder vol dan Sascha. "Mannen zijn gewoon veel beter in flirten, want wij zijn veel brutaler", aldus Sascha. 

We testen een nieuwe website. Ondervind je problemen? Chat met ons of bel ons. We belonen je feedback!