Klachten & Garantie

Iedere individuele klant of bezoeker van Condoom-Anoniem.nl kan van ons verwachten dat wij vragen, suggesties en bestellingen met de meest mogelijke zorg en aandacht behandelen. Mocht daarin dan toch iets mis gaan, of ervaart een klant problemen met de bezorging door PostNL, Bpost of andere bezorgdienst, dan zullen we onze uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.

Als je een klacht over onze producten, dienstverlening of de bezorging hebt, dan vragen wij je om de klacht bij voorkeur via e-mail aan ons door te geven. Dat kan ook door te antwoorden op je bestel- of verzendbevestiging welke je van ons ontvangt als je een bestelling plaatst. Het voordeel daarvan is dat we dan alle gegevens bij elkaar hebben, en door mailwisseling direct een dossier opbouwen.
Natuurlijk kun je ook kiezen voor reguliere post, of kun je telefonisch of via WhatsApp contact met ons opnemen. 

Onze contactgegevens vind je op de contactpagina.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van één van ons. Dus geen standaard mail of ticketsysteem, we gaan direct aan de slag. We streven er naar binnen enkele uren te reageren op mail, maar altijd binnen 3 dagen. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Indien je klacht betrekking heeft op de bezorging van de bestelling zullen we dit in de meeste gevallen ook uitzoeken met het betreffende postbedrijf.

thuiswinkel waarborgCondoom-Anoniem.nl is lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie welke beschikt over een onafhankelijke geschillencommissie. Mocht het voorkomen dat je van mening bent dat je klacht niet naar tevredenheid door Condoom-Anoniem.nl wordt behandeld en/of opgelost, dan kun je je ten alle tijde tot de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie wenden. Het postadres is Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag, Nederland. De website van de geschillencommissie is te vinden op www.sgc.nl.
Tevens kun je een klacht voorleggen aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 

Garantie

Als onze klant bieden we je ten minste de wettelijke garantie en de garanties welke de fabrikant biedt, en we zullen ons altijd maximaal inspannen om te zorgen dat je tevreden bent. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie geldt onverminderd de eventuele fabrieksgarantie. Mocht iets niet naar wens zijn of mocht een artikel niet aan de verwachtingen voldoen die je er van mag hebben, neem dan contact op zodat we voor een oplossing kunnen zorgen..
 
In het algemeen geldt:
- een fabrieksgarantie op producten welke van de fabrikant een garantie meekrijgen
- anticonceptiemiddelen (zoals condooms) bieden nooit 100% garantie op de bescherming tegen een ongewenste zwangerschap of overdracht van een SOA. 
- glijmiddel, massageproducten en stimulerende middelen kunnen na openen nooit geruild worden.
We testen een nieuwe website. Ondervind je problemen? Chat met ons of bel ons. We belonen je feedback!